Ajuntament de l'Arboç

• Notícies
  • Comunicat de l´equip de govern de l´Ajuntament de l´Arboç en relació a les declaracions realitzades per CIU sobre el Pla d´Ajustament Econòmic i l´obertura de la piscina descoberta d´estiu
Notícia

l'Arboç
L´Equip de govern de l´Ajuntament de l´Arboç, respecte a les declaracions realitzades el dia 3 d´agost de 2011 pel grup municipal de Convergència i Unió, vol manifestar:

1.Que Convergència i Unió va deixar, a banda d´un deute municipal de 7.980.000€, gairebé 1,5 milions d´euros més en factures impagades que incomplien el suposat pla de sanejament del que parlen. A més, volem matissar que el pressupost de la piscina NO INCOMPLEIX EL PLA DE SANEJAMENT DE COMPTES QUE ACTUALMENT TÉ L´AJUNTAMENT.

2.Que no entenem com Convergència i Unió pretén que en 20 dies de govern solucionem els problemes econòmics que ells han ocasionat durant els darrers 8 anys.

3.Que les línies vermelles d´estalvi ja es van sobrepassar de manera desmesurada durant el govern de Convergència i Unió i, ara mateix, és impossible empitjorar la situació.

4.Que des de l´equip de govern instem al grup municipal de Convergència i Unió a que es responsabilitzi de la situació econòmica en la que va deixar l´Ajuntament, ajudant i col·laborant en la seva solució, enlloc de preocupar-se dels serveis que posem en funcionament a la Vila i que milloren la qualitat de vida de la ciutadania.